Известие

Collapse
No announcement yet.

какво по дяволите е това????

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Да,смених ги като си я взех ! Ми ще поразпитам за некои читав маистор,дано да извадя касмет .
    Alfa Romeo 145 1,4 TS ALFA FOREVER,GOLF NEVER

    Comment


    • #17
      А я сега кажи къде си сменял ангренаж+ролки и дали ти я "зацепиха" с "пети", защото този мотор не може да се прави по белези, защото(не съм сигурен дали само на той) всмукателния вал няма белези. Ако някой я е правил на око и естествено не го е нацелил - може колата напрактика да няма проблем а само лошо зацепен ангренаж.. Иди на читав сервиз(има писано тук по разделите) и там ще ти направят всичко.
      Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

      Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
      Fiat Brava JTD

      Comment


      • #18
        Колата я карах в БОШ , преди да и сменя ремъка, не мисля че е от него !
        Alfa Romeo 145 1,4 TS ALFA FOREVER,GOLF NEVER

        Comment


        • #19
          Тоя бош сервиз са абсолютни некадърници соленоида на вариатора е електро хидравличен клапан, който управлява вариатора,самия вариатор може нищо да му няма но карането без него обаче е равно на по голям разход на гориво и по малка мощност,а това нещо е сложено там да работи и да е включено, а не някой некъдърник да го изключва измамили са те подло и са ти взели куп пари за нищо .Или да ти оправят колата или да ти върнат парите и повече крака ти да не стъпва при такива идиоти .
          Last edited by dimo; d.m.y г., 09:40.
          sigpicAlfa 155 2.0 16v

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Mony Покажи съобщение
            А я сега кажи къде си сменял ангренаж+ролки и дали ти я "зацепиха" с "пети", защото този мотор не може да се прави по белези, защото(не съм сигурен дали само на той) всмукателния вал няма белези. Ако някой я е правил на око и естествено не го е нацелил - може колата напрактика да няма проблем а само лошо зацепен ангренаж.. Иди на читав сервиз(има писано тук по разделите) и там ще ти направят всичко.
            добре колега,а на мен като ми смениха ремака и ролка покрай него преди 5000 км. и го смениха с белези,а колата си е същата,и се държи и върви за страх,и да чукна на дърво нямам проблеми,ремакът ми го смени един приятел извън работно време,който бачка в BOCSH.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от emo84 Покажи съобщение
              добре колега,а на мен като ми смениха ремака и ролка покрай него преди 5000 км. и го смениха с белези,а колата си е същата,и се държи и върви за страх,и да чукна на дърво нямам проблеми,ремакът ми го смени един приятел извън работно време,който бачка в BOCSH.
              късметлия
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от emo84 Покажи съобщение
                добре колега,а на мен като ми смениха ремака и ролка покрай него преди 5000 км. и го смениха с белези,а колата си е същата,и се държи и върви за страх,и да чукна на дърво нямам проблеми,ремакът ми го смени един приятел извън работно време,който бачка в BOCSH.
                малка забележка - когато се сменя ангренажния (зъбния) ремък, задължително се сменят и ролките. даже е желателно водещата ролка (със зъбите) да е метална. ако ролките не се сменят, вероятността да стане фал нараства значително. някои даже сменят вариатора, но това е въпрос на личен (и паричен ) избор.
                Attached Files
                sigpic
                Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от serafim Покажи съобщение
                  малка забележка - когато се сменя ангренажния (зъбния) ремък, задължително се сменят и ролките. даже е желателно водещата ролка (със зъбите) да е метална. ако ролките не се сменят, вероятността да стане фал нараства значително. някои даже сменят вариатора, но това е въпрос на личен (и паричен ) избор.
                  обтягащата ролка я смених с ремъка,и е метална.но паразитната несъм сменял

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                    късметлия
                    в какъв смисъл съм късметлия? само на мен ли е сменен с белези??? лошо ли е,че така е сменен???

                    Comment


                    • #25
                      Късметлия си, че колата върви като преди
                      The greatest of all scientific hobbies!

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщение
                        Късметлия си, че колата върви като преди
                        преди малко четох една тема колега,че нямало проблем ако се зацепи с белези,важното е да е както трябва. а ако не е то проличавало веднага.е в такъв случай найстина съм късметлия

                        Comment


                        • #27
                          Според мен проблема е в зацепването на ремъка!!!Тоя вариатор какво прави ?! "завърта" в малки граници единия разпределителен вал (смукателния) и дотам!!Мисля си ,че когато са зацепвали ремъка са го сложили така ,все едно вариатора е вече заработил в смисъл единия вал ("смукателния") е зацепен вече на някакво предварение леко!!!Сега като се закачът клемите на саленоида и тои заработи превърта още вала към предварение и затова се получава така -неработеща добре кола...

                          Нещо такова ми се върти в главата
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • #28
                            Такааа...доста интересно стана . Вчера откарах колата при един "градски" майстор.Тои ме изслуша внимателно какав ми е проблема и ми даден много точен и полезен отговор ! - " Е те това нещо ВАРИАТОР ,го чувам за сефте ! -Чу,как ми работи колата и ,каза че всички алфи така си работят,просто требва да се слага селения,щото и чукат клапаните ! -Караи си я колицата така и не се занимаваи с глупости !
                            Alfa Romeo 145 1,4 TS ALFA FOREVER,GOLF NEVER

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Psycho87 Покажи съобщение
                              Такааа...доста интересно стана . Вчера откарах колата при един "градски" майстор.Тои ме изслуша внимателно какав ми е проблема и ми даден много точен и полезен отговор ! - " Е те това нещо ВАРИАТОР ,го чувам за сефте ! -Чу,как ми работи колата и ,каза че всички алфи така си работят,просто требва да се слага селения,щото и чукат клапаните ! -Караи си я колицата така и не се занимаваи с глупости !
                              Бацка,за 1но е бил прав,че алфите са с по-особен глас но,и селения да сложиш пак ще трака(не трака а ромоли)и не клапани чукат а този звук се издава от въртеливо движение а не от ударно.

                              Comment


                              • #30
                                Мале,мале,мале човек ти на кви хора попадаш не еееее истина... Добре де виж колко сервизи има в форума побликувани е го каде е Дупница-София скочи и виж какво и има на колата.Колата ти трака като дизел нали ?Е те това е от вариатора ДА.Ама нетрябва датчика да ти седи така (ако твоя е пре*бан звънни ми имам го тоя датчик 0876 09 58 22 ) Отиди да ти погледнат колата за да си сигурен и да неревеш.А за тези колеги за който сменянето на ангренажа е немислимо и тотално извратено когато е направено по белези,незнам какво да кажа ..... Аз сам си го сменям по белези и кога човек непретупва работата и работи внимателно всичко е възможно.Е*ати романа а
                                Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                                Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                                Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                                Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                                Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                                Comment

                                Working...
                                X